loading...
آموزش هک-طراحی سایت-نرم افزار اندروید-بازی اندروید
آخرین ارسال های انجمن
hektor بازدید : 428 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

اموزش ساخت چت روم با هاست رایگان "

 

ابتدا در سایت xzn.ir/ یه هاست رایگان بگیرید 

 

وبعد وراد هاست خود شوید وقسمت فایل منجر اسکریپت موجوددر سایت رودانلود کنید : وبعد در هاست خود قسمت

فایل منجر اپلود کنید و بعد از حالت زیپ خارج کنید 

 

و بعد یه دیتا بیس بسازید اموزش ساخت دیتا بیس نیز در سایت موجود میباشد 

 

وبعداطلاعات دیتا بیس رو در فایل config.php وارد کنید 

 

وبعد ادس نصبش رو به این صورت وارد کنید 

 

install/اسم چت روم شما 

 

وبعد کلیک کنید روم نصب میشود 

 

 


 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط داریوش در تاریخ 1392/09/20 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

داداش من هاست ساختم همه کارهاشو کردم فقط config.php هرچی نگاه میکنم نیسته لطفا بیشتر توضیح بدید...ممنونشکلک

این نظر توسط 021 در تاریخ 1392/09/05 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

داداش هاست رو ساختم دیتا بیس رو هم همین تو ولی config.php رو پیدا نمی کنم می شه بیشتر توضیح بدی ..یا می شه خودت برام بسازی به ایمیلم خبر بده لطفا

این نظر توسط lind در تاریخ 1392/09/05 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

داداش خسته نباشی ..
هاست رو ساختم و دیتا بیس رو هم ساختم .ولی config.phpرو پیدا نمی کنم می شه دقدی تر تو ضیح بدی
...می شه اصلا خودت برام بسازی به ایمیلم خبر بده لطفاشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به وبلاگ من خوش اومدید تاجایی که سوادم برسه براتون مطلب میزارم دوستانی هم که در کار های برنامه نویسی et-chat یا هرچیزی دیگری وارد هستن حتما و حتما به من اطلاع بدن بخش دانلود نرم افزار و بازی برای اندورید هم راه اندازی میشه aboliglx@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بخش مورد علاقه ی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 284
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 620
  • بازدید کلی : 37,362